Sunday 24 June 2012

2 in 1

ASSALAMUALAIKUM

hye everyone
actually aku nak cakap macam2
tapi memandangkan MY BABY (laptop) baru format
and baru dapat semalam dr my dad
so tak dapat nak update 2 minggu nie
so aku cite bnde yang paling latest la
and act aku nak update semalam
tapi semalam tersangat la letih =.=
pagi ade netball
ptg family datang pulak
and malam ade ceramah 'FREEMASON(THE ARRIVAL OF DAJJAL)'
and ceramah tu tersangat lah awesome
sampai lupa sume penat
and balik kolej terus tumbang
tak sempat nak tulis pape
ape  AKU merepek nie..
title 2 IN 1.
 nie tkde kena mengena pun.   =.=
cer sabo ckit.aku nak cite la nie.

semalam sukan antara program kat UiTM aku and aku cuma nak bagitahu team aku JOHAN.(jgn nak riak sgt la kan.)ALHAMDULILLAH. Johan game ape ??? hmmmm. netball je la. aku tak reti nak main futsal.kaki bangku.nak main bola tampar pulak,tak tahu macam mane nak cari team.Kebetulan my 'angah' ada masuk PIDATO semalam jugak. under Puteri Islam(PPIM) daerah KLANG. And dia dapat tempat ke-3. so, in one day, saya dan my angah dah dapatkan satu medal dan satu trophy to my dad and mom. Even my angah dapat no-3, im very proud of her bcoz she's the only one form 3 yang masuk. Mostly sume form 5. Kalah pun dgn budak KISAS and CONVENT KLANG. no wonder la.tapi sebab aku dapat medal hari nie, aku tak dapat la nak snap pic same2 ngn my angah. engat nak snap with ours medal and trophy.tapi nie je yang aku dapat snap.

angah with mimie
dua dua adik aku
pic goyang sikit
amek dalam kereta*excited giler nak snap pic


luv them <3
aku takde  dalam pic =.=




medal teammate aku
sedih sebab tak dapat snap pic satu team



medal yang sama.
yang membezakan belakang ngan hadapan medal tu :D
nampak kan 2 IN 1. 
and congrates jugak kat sume participant yang masok SAP nie especially budak2 DIPLOMA IN SC(DIS) sebab berjaya kalahkan program lain. huhuhu. unexpected. rupanya kita dah sapu 8 emas. memang menang sipi giler ngan budak AGROTECH yang dapat 7 emas. tapi cngrates gak kat budak AGROTECH sebab korang menang anugerah khas :)
 korang memang layak dapat anugerah tu. aku solute giler korg punye komitmen and semangat sukan korang. keep it up .

oke. aku dah ngantok.

ASSALAMUALAIKUM ....


No comments:

Post a Comment