Friday 24 August 2012

RAMADHAN TERAKHIR #2



ASSALAMUALAIKUM..


mungkin agak terlewat untuk aku ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
dengan rasa rendah diri 
aku ingin mohon maaf atas kekhilafan diri ini 
sepanjang korang kenal aku, 
aku tersalah cakap,terkasar bahasa, terpukul, terlempang
 dan segala jenis adik beradik 'ter' yang aku tak perasan 
yang mungkin menyakitkan hati korang . 
dengan hati yang tulus ikhlas lagi murni ini, aku ingin memohon maaf sekali lagi..

oke. dah maafkan ?? terima kasih :)

aku cuma nak celoteh sikit je
bak kata orang , 
pesanan penaja
sebab.................
ramai yang gembira sangat bulan SYAWAL nie
aku nak pesan sikit je....
hmm..jangan terlalu gembira tau
kita sepatutnya patut rasa sedih kerana akan meninggalkan bulan umat ISLAM
iaitu BULAN RAMADHAN
kerana mungkin kita tidak akan berjumpa dengan RAMADHAN seterusnya
dan mungkin ini adalah RAMADHAN terakhir untuk kita
berdoalah...
semoga kita dapat bertemu dengan RAMADHAN yang akan datang,  insyaALLAH :)


# sangat sibuk sampai tak sempat nak update blog (fuhhhh (=.=') )




No comments:

Post a Comment