Saturday 27 October 2012

GIRLS !!!


ASSALAMUALAIKUM

hyep hyep . hari nie aku hang out ngan budak budak sekolah dulu . tapi yang sedihnya tak ramai . kitorang 4 orang je :(
yang lain semua busy . ada yang nak exam la . ada yang ada hal la. macam macam la . tapi nak buat macam mana , takkan nak paksa . maybe next time kita jumpa ok . 

nak cite pasal tadi la nie . even kitorang keluar 4 orang je . even kat AEON je pun . tapi korang memang awesome . aku sayang korang sangat sangat .tengok cite sinister sampai peluk aku yang memang tersepit dekat tengah tengah antara korang . AKU TAHU KORANG SAYANG AKU . hahaha . sape sape yang belum tengok cite tu , boleh lah tengok . tak rugi . best sangat . lepas tengok movie , jalan jalan , makan makan , borak borak , and part paling best bila duit aku habis dekat POPULAR . RM 50.00 kot habis . fuhhh . tapi berbaloi kot .


AKU SAYANG KAMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



   
                           
                                           nikmatnya makan aiskrim :D

                                     
                                                 sori sha . aku candid . hehe
 





demi buku tercinta , duit ku gadai walau sebanyak mana 
rosak bahasa melayu aku . 







2 comments:

  1. Replies
    1. orang baru nak baca . macam best . novel siti rosmizah semua best :)

      Delete