Sunday 21 April 2013

End Of A Relationship


Assalamualaikum..

Me : yes
unknown : why ??
Me : Nothing :)

yaa. It's nothing. hahaha. 
On my birthday , he wish me and i just reply thanks .
Today, he come again.
What for ?? 
i don't know
only him know why he text me back and find me

yess....
i admit i'm still have feeling toward you babe
hope you did not read my blog
pecah rahsia
but sorry
sesuai untuk awak
even saya ada rasa itu lagi
saya tahu awak tak serius
orang yang serius takkan tanya saya untuk jumpa saya
tapi dia akan cari saya untuk jumpa parents saya
bukan saya
mungkin saya yang perasan lebih
tapi
 kisah pulak saya ?? hahahaha
saya bukan saya yang dulu
yang senang2 nak buang dan nak kutip balik
kita pun memang kawan dari dulu 
tapi sekarang mungkin tidak



for my future husband
sorry sebab saya pernah sayang someone
silap saya
saya harap awak dapat maafkan kesalahan saya yang nie
dulu saya buta . khilaf . alpa . 
but i promise
till the end of my life
i will love you
till Jannah












So.......
past is past
I really really regret what i did with my past
but the past teach me about live and love



# tidak ada kena mengena antara hidup dan mati . Ini juga bukan cerita tentang saya . tapi ni yang lahir dari hati saya. keep smiling and live the present :)



2 comments:

  1. tiap insan pasti punya masa silam...namun tak mengapa...kerana pabila dua hati bersatu...maka bermulalah episod dan kisah baru...yg lepas, lepaskanlah :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Semua org ada kisah hidup msg2. Sejarah mengajar kita utk blajar dr kesilapan. Berusaha utk menjadi yang lebih baik untuk dpt y terbaik. InsyaAllah. :) thnx encik hati :')

      Delete